Osztálypénz

Címkék: egyéb

2010.09.19. 11:13

Sziasztok!

Rég jártam már az osztályhonlapon, ne haragudjatok.

Az osztálypénz nálam van és már elkezdtem kiosztogatni akinek tudtam. Pontosan 1340 Ft jár mindenkinek vissza. Hívjatok, vagy emailen (vecseramelinda@freemail.hu) írjatok, hogy ki, mikor és hol szeretné átvenni a pénzt. Viszem magammal az elszámolást is és bárki megnézheti mennyi maradt.

Aki a KTK-ra TTK-ra jár, vagy hétfőn első órája a Tudásközpontban van az megtalál a lépcsős rész 2. sorában.

Mindenkinek jó tanulást!:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr762306959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jössz szecskaavatóra pénteken? ott találkozhatnál pár emberkével akik nem pécsen tanulnak...
Meli, nekem nem teljes az életem, amióta nincs nálam az az 1340 Ft, így szeretném minél előbb viszont látni, az ELTE IK felé mikor hozod?:D
Viccet félretéve az én részemet felajánlanám az éhező árváknak, azaz csinálsz vele amit akarsz:D
két hét múlva megyek majd haza, addig ha odaadnád a cselinek, halásznak, csongornak, lombosnak korábban a pénzt, add nekik oda létszíves az enyémet is, velük úgyis találkozok bme campuson belül : ) ha ők sem veszik át korábban akkor majd. majd. eddig is ráért : D

köszi
Hétfőn közgáz előtt megkereslek :)
süti beállítások módosítása