Ki merre, hova stb?

2010.08.21. 13:11

Sziasztok!

Gondoltam írok ide, hogy ne halljon ki a blog, meg mert kiváncsi is vagyok. Szóval ide ehhez a kommenthez mindenki beírhatná kommentbe, hogy hogy alakúltak a dolgai, hova vették fel, hova fog járni stb..

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr512237017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Énis láttam h haldoklik a blog am BME-mérnök info
PTE-TTK gazdinfó
(hű, de régen voltam itt^^)
PTE TTK Gazdinfó (Baszni jó :D)
@bettike777: Amit utoljára írtál az tény, csak nem tudom, hogy tartozik ide:D
BGF-PSZK-ZA pénzügy és számvitel
a suli tűrhető, az órarend light, a koli meg DURVA, szóval minden zsír
csütörtök 30Y Dóm tér, utána Space Inhalerz Estben, úgyis összefutunk sztem páran ;)
@Tyuk: Gólyatáorban ez volt a gazdinfósok jelszava és úton-útfélen ezt kellett üvöltenünk... Vicces volt XD
süti beállítások módosítása