Töri érettségi összeszedve #2

Címkék: emelt töri

2010.06.17. 15:16

A Renátó által nagoyn jól összeszedett tételeket egészítettem ki egy kicsit, beleraktam, ami már ki volt dolgozva, csak ő valamiért nem találta, ahol csak scannelt képek voltak, mindenhova kerestem anyagot még netről (amiket netről, nem bizonyítottan megbízható forrásból szereztem, a fájlnévbe beleraktam, hogy "netrol."), tehát hacsak nem néztem be valamit, akkor most minden tételnél van valami szöveg is, sok helyen scannelt képek is - azokhoz nekem nem sok közöm van.

Az atlaszt ne felejtsétek el. Én azt ajánlom, hogy először olvasd át a tételt, aztán nézd meg, mégis mi van benne belőle az atlaszból - tudd, mit nem kell megtanulni! (persze szerintem ezzel csak magamat égettem mert mindenki tudta).

Na, hajrá, még négy nap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr292089163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása