Figyelem! Figyelem! Figyelem!

Címkék: szalagavató

2009.12.04. 20:21

A helyzet az, hogy meg kell változtatni a fiúk szalagavató ruháját, mert a Melindával ketten nekiálltunk a szoknyának, de fél óra alatt csak a himbilimbit sikerült eltüntetni.:P Szerintem nektek sem lenne ez túl jó... Na mindegy, a lényeg az hogy még drága is és sok időt vesz el, ezért az új ruha ötlet a strandkendő lenne, és valamilyen bogyós nyaklánc vagy virágfüzér szerűség (természetesen poloval ha akarjátok- bár az hülyén néz ki). Ilyen ruhában vannak a klipben is az emberek.

Ezen gondolkodjatok egy kicsit, mert legkésőbb a hét elején el kell dönteni és be kell szerezni a hiányzó dolgokat.

(A legjobb ha már itt a komentekben beszéltek róla. A TI érdeketek.)

szerk.: Akinek nincs kedve regisztrálni, az oldalt az üzenőfalra is írhat // Rendbontó

További jó hétvégét!

Melinda, Laura

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr281574515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem jó a strandkendő izé is :D
nekem ezt látnom kell. strandkendő nem túl lenge?
Nekem ez a kendős cucc nem jön be. Az én ötletem lányoknak nem tetszett, de azér leírom ide. Szal sztem nem kell ezzel a fűszoknyával annyit szarakodni, meg lehet csinálni krep papírból. Ezt meg sztem mindenki meg tudná csinálni magának.
Jah, azt elfelejtettem mondani, hogy a régi ruha (fűszoknya+polo) 50.000 Ft lenne, szóval lécci ne higyje senki azt hogy lustaságból nem akarjuk megcsinálni.. Köszi!
A strandkendő lehet bármilyen kendő, ez csak példa volt, lehet valamilyen olyan anyagból is ami nem látszik át, mondjuk pamutból, és ha alatta csak alsógatya van az se gáz.
krepp papír az esélytelen, tuti nem, meglátjuk milyen strandkendő tudunk beszerezni... a hawaii mintás cuccok meg mielőtt feldobná vki, írtó gagyin néznek ki így tömegesen
Rencsi

teljesen jó nekem bejön de valami rövidgatyát húzok alá nehogy problémák legyenek :D "himbilimbi" Muternak van ilyen cucca és jól nézne ki szerintem ez jó ötlet volt és még olcsó is és nem kell vele szopni (Laura&Melinda)

Azért az én a hab testemre húznék polót vagy valami hawai inget na mind1 ezt még úgy is megbeszéljük :)
Szerintem inkább a tánc miatt kellene aggódnunk, mivel ha heti 2 táncóránk lesz (kedd, csütörtök) a hátralévő két hétben, elég esélytelen h faszán össze tudjuk rakni úgy, h az osztály fele be sem jár. Lényegtelen h milyen ruhában leszünk, ha a táncunk meg rakás hulladék. Ez a csajokra nem vonatkozik.
süti beállítások módosítása