Tapasztalatok

2010.06.22. 12:46

Kellemes szép napot mindenkinek!

Arra gondoltam, hogy aki már túl van a szóbelin és erre téged az megoszthatná a tapasztalatait, mert ezek sokat segíthetnek azoknak akik még nem voltak. Tehát megírhatnátok, hogy miből melyik tételt húztátok, mit mondtatok el róla és mit szólt ehhez a vizsgáztató tanár:) Várom a beszámolókat!

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr52100741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok!
Én hétfőn mindjárt a 8 órás csoportban voltam... Magyarból Arany Jánost húztam, pár mondatot mondtam a munkásságáról, de nem nagyon merültem bele. Az Ágnes asszonyt és a Tengeri hántást kellett összehasonlítani.. Szerintem rendes volt a tanár, nem volt para. Nyelvtanból a szövegösszetartó erőket húztam (12.tétel), ahhoz képest, hogy nyelvtanra nem tanultam, szerintem nem lett vészes. Töriből a dualizmus gazdaságát húztam MO, hát... Azt hittem, hogy tök jól tudom, de eléggé kötekedett a tanár, mindenbe beleszólt, meg minden... De túléltem...
Ja, és sok sikert azoknak, akik holnap lesznek!!
Én kedden voltam és magyarral kezdtem. Már az első mondatba belekötött, és így folytatta végig. Sikerült elvennie a kedvemet már az elején az egésztől.. EKF-et húztam. Verselemzés volt, több versből lehetett választani.
Töriből a 9es tételt húztam a reformkort. Ez a tanárunk egyik kedvence, szóval ő nagyon örült neki, és ezt többször megemlítette :) Végig hagyott beszélni, utána kérdezett párat. A feladat Széchenyi és Kossuth tev.-e és programja, has-kül. Kifejezetten rendes volt, egyáltalán nem kötekedett és ennek nagyon örültem a magyar után.
Infoból az 5ös tételt húztam, egézség-ergonómia. Német volt az utolsó, a sportról kellett beszélnem.

Tanárfüggő volt az egész érettségi, én pl. soha nem gondoltam volna h magyarból lesz a legszarabb az érettségim de hát mégis így lett..:)

Sok szerencsét azoknak akik még nem voltak!!!
süti beállítások módosítása