egy kis információ

Címkék: egyéb

2010.05.31. 22:56

 Azoknak mondom akik frissen lettek felvéve: eddig csak "Vázlatot" tudtatok írni  (azt sem tudtam h ilyet tudni fogtok amikor meghívtam mkit :D), amit egy adminnak publikussá kellett tenni (ezt előbb utóbb mindíg meg is tettem). Mivel ahogy látom elkezdtek mások is irogatni ezért átraktam mindenkit "Szerkesztőnek", és akk már tudtok publikus bejegyzéseket írni (elvileg) ami mindenki számára látható...

Ha kész vagytok egy posttal akkor a "Publikál" gombot nyomjátok!

Akik meg nem igazotlak eddig vissza (Betti, H. Marci, Csongor) azok nem kaptak levelet??? M1 küldöm mégegyszer, akik meg ímélcímet sem írtak azok tegyék meg (vagy ne).

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr332046457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

most már oké nekem is, énse kaptam.
most már oké nekem is, eddig énse kaptam.
Én nem kaptam... Vagy lehet, h igen, csak aut kitöröltem. Küldd el lécci még egyszer, majd odafigyelek...
Köszi, most már én is megkaptam... :)
süti beállítások módosítása