Újítások...

Címkék: gépház

2009.09.19. 20:49

 Kicsit átalakítottam az osztálylapot...

  • új skin
  • kiszedtem a felesleges oldaldobozokat
  • csináltam egy "Mindenféle" boxot, ahova majd próbálom kiírni az aktuális dolgokat, feltéve h tudok róluk. ehhez majd jöhetne egy kis segítség, msnen nyugodtan írhatjátok...

szerintem nem lenne rossz, ha kicsit beindulna az oldal, egy-két hasznos dolggal feldobnánk. várom az ötleteket személyesen, vagy bármelyik elérhetőségen.
mail: rendbonto@yahoo.com
msn: devilprof@freemail.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://babits06e.blog.hu/api/trackback/id/tr461393383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grat Árpi, jó lett. A mindenféle rész pedig hasznos lesz, remélem a frissítések sem maradnak el :D
@Athesz: hát amiről tudok, azt mindíg kiteszem, csak jó lenne ha mások is rendszeresen eljuttatnának hozzám infokat amit ki lehet tenni. elve nem járok együtt órára mindenkivel ...
ehh ezt a szétcsúszást megoldjuk valahogy...
lehet nem bloghu alá kéne szervezni az egészet, hanem mondjuk wordpress, csak faszomnak sincs kedve most még egyet csinálni, marad ez... biztos nincs másik normális skin?
megcsinátam, nálam most jól jeleníti meg a dolgokat...
süti beállítások módosítása